Velika izbira šolskih instrumetov po akcijskih cenah Poglej ponudbo

Splošni prodajni pogoji

Cene

Vse cene v spletni trgovini so v € (evrih) in vključujejo 22% DDV. V cenah niso vračunani stroški dostave.

Dobavni roki

Večino najbolje prodajanih standardnih modelov inštrumentov, pribora in glasbene opreme imamo stalno na zalogi in so dobavljivi takoj. Nekatere inštrumente dobavimo po naročilu, zato je njihov dobavni rok lahko daljši. Če artikla, ki ga kupec naroči preko interneta ni na zalogi, kupca obvestimo o dobavnem roku najkasneje v treh dneh po elektronski pošti ali po telefonu. V primeru, da je blago že plačano in se kupec ne strinja z dobavnim rokom, kupec lahko odstopi od naročila, kupnino pa mu vrnemo.

Veljavnost ponudbe

Cene pri naročilu v internetni trgovini za blago iz zaloge veljajo ob oddaji naročila, za katerega kupec prejme potrditev po elektronski pošti. Cene za blago, ki ni na zalogi so informativne. Kupec po oddaji naročila za blago, ki ni na zalogi prejme potrditev ali morebitno spremembo cen v roku 24 ur (delovni čas) od oddaje naročila. Kupec lahko naročilo, ki še ni bilo poslano stornira brez dodatnih stroškov.

V kolikor naveden elektronski naslov ni veljaven (pravilen), je naročilo neveljavno in naročeno blago ne bo poslano naročniku.

Garancija

Za vse instrumente iz naše ponudbe nudimo 3 leta garancije. Izvzeti so deli in pribor (strune, jezički, ustniki, mazila, dušilci itd.), glasbena oprema najnižjega cenovnega razreda, software ter električne komponente pri katerh je označena drugačna garancija, kabli, konektorji in ostala oprema, ki je podvržena stalni uporabi in ima krajšo uporabno dobo. 

V primeru, da se pri pregledu vrnjenega izdelka ugotovi, da napaka ne spada v garancijo, kupec pa ne želi popravila proti plačilu, zaračunamo 40,00 EUR manipulativnih stroškov. Podrobni garancijski pogoji in naslovi pogodbenih servisnih delavnic so navedeni v garancijskem listu Lastra Company, d.o.o., ki spremlja vsak nov inštrument.

Servis

V pogodbenih specializiranih servisih za pihala, trobila in goslarski delavnici opravljamo večino garancijskih popravil in zagotavljamo servisiranje instrumentov z originalnimi rezervnimi deli najmanj 7 let po nakupu instrumenta. Tiste instrumente, ki jih ne moremo servisirati v naših servisih, pošljemo v pogodbene servise ali direktno k proizvajalcu.

Dostava

Naročila preko interneta dostavljamo na dom (naslov za dostavo), kupec pa lahko izbere tudi osebni prevzem v trgovini Lastra v Mengšu.

Plačnik blaga in prejemnik imata lahko različne naslove.

Stroški dostave pri skupni vrednosti naročila do 50 EUR znotraj Slovenije znašajo 4,70 EUR in se obračunajo na naročilu avtomatsko. Glede na lokacijo, velikost, težo in vrednost paketa izberemo eno od naših pogodbenih dostavnih služb (GLS, DPD in druge) in dostavimo naročeno blago na najbolj ekonomičen način. V kolikor ima stranka posebne zahteve glede dostavne službe ali dodatnih storitev glede dostave, lahko nastanejo dodatni stroški, ki jih nosi stranka.

Pošta Slovenije pri plačilu po povzetju posebej zaračuna še UPN nalog, ki ga plača stranka direktno Pošti ob prevzemu.

Pošiljke v skupni vrednosti naročila nad 50 EUR znotraj Slovenije dostavimo brezplačno.

V kolikor naročilo presega vrednost 50 EUR in pride po dogovoru s kupcem do delnih dobav zaradi daljših dobavnih rokov enega dela naročila, se stroški dostave obračunajo v skladu z vrednostjo posameznih računov.

Plačilo

Nakupe preko interneta lahko kupec plača na sledeče načine:

  • po predračunu z UPN nalogom na račun podjetja Lastra Company, d.o.o, ki je naveden na predračunu
  • po povzetju
  • s kreditnimi karticami Visa, Visa-Electron, MasterCard, Activa Maestro, Activa, Diners Club
  • plačilo na obroke s kreditno kartico Diners (do 12 obrokov - najnižji obrok je 50 EUR)
  • Pay Pal

 

Pri nakupu v naši trgovini Lastra v Mengšu:

- sprejemamo tudi plačilne kartice: Mastercard, BA kartica, Maestro, Aktiva, Visa, Karanta, Diners, American Express

- nudimo plačilo do 12 obrokov s kreditno kartico Diners in do 6 obrokov s kreditno kartico American Express (minimalni obrok je 50 EUR)

- nudimo nakup na obroke (do 24 obrokov) s karticami z odloženim plačilom MasterCard, Visa in Karanta, katerih izdajatelj je NLB Banka. Storitev ne velja za posojilne in poslovne kartice. Najnižji obrok je 50 EUR.

Pravica kupca do vračila blaga

Kupec lahko v 14 dneh od prejema blaga sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Blago mora vrniti najkasneje v roku 30 dni po sporočilu o odstopu od pogodbe. Lahko pa kupec v 14 dneh blago vrne in se šteje, da je sporočilo pravočasno.

Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži. Izdelka, ki je bil izdelan ali predelan po naročilu za določenega kupca ni mogoče vrniti. Prav tako ni mogoče vrniti avdio ali video posnetkov ter računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat.Kupec po želji lahko blago zamenja za drugo blago ali pa se mu vrne celotna kupnina najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago sprejmemo samo ob predložitvi računa in izpolnjenega obrazca za vračilo blaga, ki spremlja vsako pošiljko. Stroške transporta pri vračilu nosi kupec. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Vračila blaga, ki je bilo poslano proti odkupnini po pravilu ne sprejemamo.

Pri vrnjenih artiklih, ki se jim poznajo sledi uporabe ali imajo poškodovano originalno embalažo si pridržujemo pravico obračunati ustrezno uporabnino.

Kontakt in naslov za vračilo blaga:

Lastra Company, d.o.o.Liparjeva 61234 Mengeš

Urška Cerar Kramar Tel: 01 7230 890e-mail: servis@lastra.si

Blago je v lasti podjetja Lastra Company, d.o.o. do dokončnega plačila.

Popis poti do naročila

Na spletni strani do izdelkov lahko dostopate preko iskalnika in glavne navigacije. Na strani posameznega izdelka kliknete na gumb »Kupi izdelek«. Nabor izbranih izdelkov je na voljo v košarici, ki je stalno dostopna v desnem zgornjem kotu spletne strani. Če želite zaključiti naročilo, v košarici kliknete »Na blagajno«, kjer si lahko ogledate povzetek košarice in po potrebi še spreminjate količino izdelkov oz. vnesete morebitno promocijsko kodo. Sledite postopku nakupnega procesa, v katerem se boste morali registrirati, izbrati način dostave oz. prevzema ter način plačila. Ob izbiri plačila s karticami boste preusmerjeni na varno stran Active, kjer boste vnesli potrebne podatke. Po uspešnem plačilu boste preusmerjeni nazaj v spletno trgovino. Potrdilo o uspešni oddaji naročila prejmete po elektronski pošti.

Varnost

Vaše osebne podatke, ki nam jih zaupate v procesu plačila, ščitimo pred posegom/vdorom tretjih oseb s pomočjo elektronskega sistema zaklepanja, imenovanega SSL (Secure Socket Layer). To je protokol, ki omogoča izredno visoko stopnjo varnosti, kadar želimo pri prenosu podatkov po internetu zaščititi določena sporočila in ga uporabljajo vsi, ki želijo podatke svojih uporabnikov kakovostno zaščititi (npr. banke, borze, zavarovalnice, spletne trgovine).

Vsi dokumenti v slovenski spletni trgovini Lastra so v slovenskem jeziku.

Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva se ne razlikujejo od običajne tarife.

Sklenjena pogodba je po zakonu shranjena pri podjetju. Uporabnik ima omogočen dostop do pogodbe, ko se prijavi kot uporabnik.

Obvestilo o ravnanju z odpadno električno in elektronsko opremo (OEEO)

Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. V ta namen vas obveščamo, da lahko vašo odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Povezava do IRPS uradne strani:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

V kolikor ste pri spletnem nakupu naleteli na težavo, prosimo kontaktirajte reklamacije v našem podjetju. Lastra Company, d.o.o. zaenkrat še ne priznava nobenega ponudnika IRPS.