OŽBOLT V.:GLASBA IZ DALJINE ZA VIOLINO IN KLAVIR

Proizvajalec: SKLADBE ZA VIOLINO
Koda: 13021643
Zaloga: Trenutno ni na zalogi
Zaloga v skladiščih:
  • Trgovina MB
  • Trgovina Lj, Vošnjakova 16
  • Trgovina Muzikalije LJ
  • Trgovina MS
  • Skladišče MB
  • Trgovina SG

Izdelek trenutno ni na zalogi. Cena se lahko ob novi dobavi spremeni! 

Podrobnosti:

OŽBOLT V.:GLASBA IZ DALJINE ZA VIOLINO IN KLAVIR iz kategorije skladbe sodi med odlične violina.Skladba Glasba iz daljine je nastala leta 2024, krstno sta jo izvedla duo Ren – viol ...
Preberi več

OŽBOLT V.:GLASBA IZ DALJINE ZA VIOLINO IN KLAVIR iz kategorije skladbe sodi med odlične violina.

Skladba Glasba iz daljine je nastala leta 2024, krstno sta jo izvedla duo Ren – violinist Timotej Willewaldt in pianist Vid Ibic, na koncertu v sklopu Slovenskega mladega abonmaja v Radovljici. Celotna skladba temelji na dveh preprostih idejah: povezavi med dvema tonoma in repeticiji tona – v kontekstu skladbe obe spominjata na odmev. Gre za razširjeno tonalno glasbo - tonalno, podano v novem kontekstu in novi obliki, ki se umika od tradicionalnih pravil diatonike in občasno privede do atonalnih sozvočij. Skladatelj ustvarja povezavo med instrumentoma, med seboj prepleta njune linije in občasno "prikrije" enega v drugem, s tem pa išče drugačno barvo in nov glasbeni izraz. Hierarhija glasbe tako sega izven konvencije “melodije” in “spremljave”. Skladba je nekako odrešena vseh nepotrebnih, olepševalnih gest in se ukvarja samo s tistim surovim bistvom glasbe, ki izhaja iz človeka in je njemu tudi namenjena.
OŽBOLT V.:GLASBA IZ DALJINE ZA VIOLINO IN KLAVIR iz kategorije skladbe sodi med odlične violina.

Skladba Glasba iz daljine je nastala leta 2024, krstno sta jo izvedla duo Ren – violinist Timotej Willewaldt in pianist Vid Ibic, na koncertu v sklopu Slovenskega mladega abonmaja v Radovljici. Celotna skladba temelji na dveh preprostih idejah: povezavi med dvema tonoma in repeticiji tona – v kontekstu skladbe obe spominjata na odmev. Gre za razširjeno tonalno glasbo - tonalno, podano v novem kontekstu in novi obliki, ki se umika od tradicionalnih pravil diatonike in občasno privede do atonalnih sozvočij. Skladatelj ustvarja povezavo med instrumentoma, med seboj prepleta njune linije in občasno "prikrije" enega v drugem, s tem pa išče drugačno barvo in nov glasbeni izraz. Hierarhija glasbe tako sega izven konvencije “melodije” in “spremljave”. Skladba je nekako odrešena vseh nepotrebnih, olepševalnih gest in se ukvarja samo s tistim surovim bistvom glasbe, ki izhaja iz človeka in je njemu tudi namenjena.
Napišite svoje mnenje
  • Samo registrirani uporabniki lahko pišejo ocene
*
*
Slabo
Odlično
*
*
*
Akcijska ponudba
Akcija
expand_less